Himmeln o Helvettet

På sistonde har ja tänkt jätte mycket på döden och på livet .
Varför lever jag vill jag leva lr vill jag nte det? Va gör jag för nytta va gör jag för o nytta? Va ska jag bli när jag blir stor? Vart bor jag? Vem e jag? Varför lever jag?

Ja har varit ganska leden faktist det började redan HÄR lsä dt kan bero på dt men jag tror inte dt för ja skulle inte presis vilja göra själv mord för en palestina skal haha. Jag vill nte göra själv mord dt är nte dt men jag tänkr bara att jag kanse jag vt inte ..

Va tror ni finns himmel o helvette va e över o va e under
Tänk om himmlen är under o helvettet över istället
Sånt kanse man aldrig får reda på ..
Nåja kanse ska sova o sluta va så djup mitt i natten blir alltid dt.. haha, puss <3 .
Ska gå o dricka lite Japanisk sake (alkohol) o sova sen .
Kanse se en liten film oxå. "Köpte" en jätte bra som heter The Priposel .
Japanisk sake, The Priposel, djuphet o sen SÖMMN! Behöver min skönhets sömmn . ;)
Annars kanse jag nte kommer se lika bra ut o dt vill man ju nte .

Eller vissa kanse vill dt folk som är avund sjuka. Jag får ofta höra att jag ser ut som Lindsey Lohan o folk brukar OFTA säga att hon e väldigt snygg o jag dömmer absolut nte människor för hur dom ser ut men vissa som är fula kanse vill att jag ska sova mindre o bli mindre snygg. Snart kanse folk börjar ge mig kakor som är "DIET" kakor men igentligen gör att man går upp i vikt! Som i Mean Girls. Har ni sätt den? Jag skrev 1 inlägg om den tidigare som handlade om mat salen i Mean Girls. Kommentera det snälla .



Translate
Heven and Hell maybe theyre not up and down, maybe hell is over us and heven under us. Maybe we will never know but i dont know. I dont feel good maybe i should sleep toomorrow is a newday and then maybe i will be happyer, or at last not so sad .. Maybe i will drink little japanish Sake (alkocol) and then get my buty sleep. Thats good but maybe people are jelouse and dont want me to sleep be cause then i wont looked so good. People often tell me I look like Lindsay Lohan and then they sey she is butiful so they think i am to i dont judge people for how they look. But ugly people maybe hate me to and want me to die or not sleep good night. Im going to watch the priposel <3 .


Ps: Lite luddigt inlägg men jag har redan druckit en del sake så ja e lite flummig haha, puss <3 . Please comment
Ps: I drunk mutch sake so im not so smart right now haha.. Sorry for that please comment <3 . kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0