Vegitariska kläder eller en KATT KAPPA?

Ngnting jag viljat skriva om ganska länge, dt är päls industrien.
Jag e ganska mot det , eller faktiskt väldigt mot det. Eftersom jag har en liten kisskatt. Skulle NI vilja ha ER katt på er? Nä just presis. Det e fan helt martyrisk .
Min kompis kompis berätta dess utom en story om en gång hon hade en katt kappa på sig. Plötsligt en dag började den JAMA! En JAMANDE jääävla KAPPA . Tydligen så LEVDE katten fort farande ! Började fan gråta mitt där vi satt där på cafeét o roffade åt mig hela hennes skagen rörs bagette. Sen sa hon att hon skoja men fattar ni va hemskt??

Ja föredrar iaf vegitariska kläder . Dt e dt som e dt bästa me Gina nästan allting e veggi ;) Hihi. Såg dock en kappa där en gång som va i päls men det stod fusk innan så dt va nog konst gjord päls. Dock tkr jag att varför ska man efter likna att ha katt på sig? Förstår ej logistiken. Katt ska man ha i famnen man ska ej ha famnen i KATT! Fy faaaaan . O FY FAN FÖR ALLA ER MED PÄLS PÅ ER

Va tycker ni om päls insdustrien ?
Va väljer ni : katt unge eller katt unge kappa? Valet är ditt please comment!


bilder hittas på konstnu o shoponline2011.com

Translate :)
Long ago i fought about write about fur .
I love fur when its on my cat but not on me, Seriosly - do you actualy want to were your CAT? Its not aceptabel.
My buddys buddy told me a story about a coat she bough. It made out with cat fur and one day it say mjau . i start to cry in the cafeé and then she sad it was only a choke ...
I like veggo clothes . Gina has many of garmemts like that! I want my cat in my knea not my knea in my cat if you understant what Im try'na say... What do you think about fur ? What woud you rader chose A kitty cat or a kitty cat coat ? Its up to you its your choys. Please comment <3

Kommentarer
Postat av: Kappan

Klart man väljer kattungen!! Tänk all stackars djur som måste dö på grund av att någon vill ha dom på sig!! det är så hemsk!

2011-01-28 @ 21:43:30
Postat av: gittan

niiiiiiiiiiiiiiieeeeeeej men awså guuuuuuuud vad hemskt! ;( jag började seriöst osså gråta!! gina in my <33333333333 puzzzzzzzzzz

2011-01-28 @ 21:54:07
Postat av: Sofia o Nellie

tack Gittan o kappan dt värmer :) (haha, kappan värmer...) X)

Päls e hemskt alla som har päls borde SKÄMAS!

2011-01-28 @ 21:57:33
URL: http://cheyornas.blogg.se/
Postat av: Sofia o Nellie

Om man inte e en katt alltså . Haha =)

2011-01-28 @ 21:58:33
URL: http://cheyornas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså förlåt, men är ni HELT jävla blåsta? Vad fan har ni för problem egentligen? Er engelska är pinsamt, och jag menar verkligen pinsamt, dålig. Katastrofal, hemsk och allt annat än appellerande. För att inte tala om er svenska, som inte är särskilt imponerande den heller. Dagens ungdom äcklar mig.

2011-01-28 @ 22:44:07
Postat av: jag älskar er.

För katten är ju det mest utsatta djuret inom pälsindustrin också. Mjau. <3

2011-01-29 @ 00:03:05
Postat av: ...

what the fuck! learn how to spell in english befor you even start a blog is akward how bad you spell

2011-01-29 @ 01:12:59
Postat av: Anonym

ooooooooooooooookkkkkkkeeeeeeeeyy

2011-01-29 @ 09:03:58
Postat av: Anonym

Gillar engelskan i ''i and you''. Måste bara fråga vad ni två håller på med? Har ni inte lärt er något alls i skolan? Tio åringar stavar bättre än vad ni gör! Pinsamt..

2011-01-29 @ 11:51:10
Postat av: Anonym

sär?

2011-01-29 @ 16:56:30
Postat av: Anonym

"start a blog is akward how bad you spell" IIIIIIIITTTTTTTTTTTTSSSSSSSSSSSSSS awWWWWWWWWWWWkward!!!

beforEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

2011-01-29 @ 20:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0