MITT LIVETTTTTTTTTT!!!!!

eftersom sofia la upp en upp laddning om religion så tänkte jag också va lite srsly. ja tänkte snacka om nåt som för mej e minst lika stort som dt !
nämligen skor. ja tänker basera upp lägget på en sak ja skrev, arbete i skolan för inte så länge sen.



Skor är stil.
de e ju inte bara saker man har på fötterna o går omkring med, utan meningen att se snyggt ut och om dm nte är snygga så e dt ju fortfarande skor men asså nte så snygga skor.
för mig är snygga skor viktigt. min ex pojkvän sa till mej att skor e fult o ja ba eh varför säger du dt? han svarade att han tycker fötter är fula.
blev så jävla pissad. eh JA fötter e skit fula men de e väl därför man har skor? asså fatta vad hemskt dt skulle vara och gå runt o visa sina fötter dagarna i enda (e dt inte ett wierd uttryck ? jag skulle nte vilja ha mina dagar i röven hihi:s).

därför stöder ja INTE butiker som säljer sånt här:



usch asså även om de skulle va skämt e de fan inte kul. får ångest, tänk och gå runt o visa sina fötter... men de e därför man har skor iaf.

här e fina skor sånna som ja vill ha:

amen asså typ kissie har bra sko smak.

nu har ja iaf dumpat idioten känner att ja kan inte va i en sån relacion på ett tag.
men ja e singel iaf o redo för nån ny;)
(vill ha kille, brunett ,ganska mörka ögon, solbränd, långt hår, ganska lång o snygg, kläder från gina såklart o så om dt går annars MQ. kontakta om du e ntresserad;) obs inga fulle gubbar)


nu ska ja locka håret o sminka mej å så, bajbajbloggen <3
hahaha ja e lite full ... asså nte jätte ja o sofai drack ba lite.;)



puss o smek
Nellie



Translate: sophia put on the blog a religion... thing eh... yeah and i want to talk about touching shoes.
no but i lvoe them and yeah i think you get it really. its my LIFE like amy dimond sad:)
i dont like showing my fetet thats discuissing.... skin on foots are not HOT!!
kisses and so
Nellie

Kommentarer
Postat av: Sandra

älskar eran blogg!!!<3<3<3 håller verkligen med om de där med fötterna, vem vill liksom gå runt och visa sina fötter. det är ju därför man har skor liksom!!!11



ser fram imot att lääsa resten! pöözzzz!!!!!!

2011-01-23 @ 01:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0