SVAR FRÅN FRÅGE STUNDEN!!!!! del 1

Har ni pojkvännner?
Sofia:
ja
Nellie:
nej men asså de e inte som att ja vill ha en haha ... eller asså vem vill nte men asså a ne


Favvomat?
Sofia:
tacos såklart haha, you gotto love it;)
Nellie: asså blod pudding e nt så dumt hihi:o)
Sofia: asså blod puding e fett skabbigt...


Favvofärg?
Sofia:
Asså dt här är för personligt känner jag, vill ej svara ...
Nellie: jag känner att ja kan bjusa på mej själv så ja säger mint rosa :)

Favvodjur?
Sofia:
Chichiwaowa är SÅÅÅ söta älskar kissies! Ska köpa en jag me.
Nellie: asså ja har typ nte nått spektifict favvodjur men typ chichiwaowa som sofia:)


Hur mår ni?
Sofia:
Bra borde man svara här d eller?? fast dt e ju min (o nellies) blogg så ja måste väl va puppriktig o säga sanningen till Er ... Ja har bråkat jätte mkt me min kille o dt e så jävla jobbigt , han represtekterar mig inte som person , han ser typ ner på kvinnor o dt e så tragist ... Önskar han kunde förstå att ja oxå e en människa , asså älska mej för den jag är , inte för att jag har snygg kropp lixom. .. Men men... Sen har ja o pappa bråkat när vi shoppade klädero ckså men dt kanske inte ni bryr er så mkt om hihi.. =) Fast asså, annars e dt bra, har höjt mej i Hemknuskap för ja smörade så jäääääääkla mkt förra året hahaha . Sen har ja inte höjt mej i nt annat , men dt va najs att få g i hk i af... =) Sen asså älskar mina vänner så jäääävla mkt , utan er är jag INGENTING!! Nada.. Önskar ja kunde förklara för er ...
Nellie: bra :)

Favvo butik?????
Sofia:
Va tror du? GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINA
Nellie: GINNNNNNAAAAAAAAAAAAAAAAAA HALÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ


Favvo sång?
Sofia:
Eminem
Nellie: asså nt för ja har nåt emot mninem men ja gillar rihanna mer:)

Favvo artist?
Sofia:
Rihanna
Nellie: eminem

Är ni oskulder?
Sofia:
Asså egentligen tkr ja att ni inte har NGNTING med dt här o göra... Men nej ja e ej oskuld ...
Nellie: ja håller till min bisness o ni till eran !!!! men ja

 

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Zebra.

Får man fråga mer ???? undrar vad ni ska göra i sommar :)

2011-01-19 @ 21:09:45
Postat av: Anonym

Undrar vilka gymnasier ni går på? O varför just dom inriktningarna? M. hur många poäng gick ni ut grund skolan? Varför ?

2011-01-19 @ 22:34:20
Postat av: gittan

såååååå jäkla snyyyyga naglar den där hunden haaaar!! <333333333 jag troooooor jag dööööööööör! <33333333 ni rockar! <333333 puzzzzzz

2011-01-29 @ 10:28:10
Postat av: Sofia och Nellie.

SVAR TILL Zebra.: ja fråga på allihopa:)

2011-01-29 @ 10:44:44
URL: http://cheyornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0