skor !

tjo län haha är dt så man säger känner mig fett gammal:)


asså ja vill gärna skriva om nått seröst men dt orkar ja liksom nte .. allt har vart så himla seriöst o dt tröttar ut mej så o beskrivligt mkt. blir deppig av att bara tänka på päls o politik o sånt o ja känner att dt går ut över min vardag ,går runt o e jätte ledsen.




så nu tänkte ja skriva om nåt bra ! Nämligen skor.

Jag vet, jag har skrivit om dt förut men man kan ju aldrig få nog av dt hihi.
här e lite skor:


allt e från have2have.


nej förresten jag skriver nog om tröjor i stället!
jag har ändrat stil lite.
förut va dt mycket grått o blått men NU e jag mer party klädd.
jag vill förresten just nu köpa dt här:


gina leggings.



o så... asså dt här blev inte så struckturerat men ja ni fattar.




puss hej!<3


Nellie


translate: i am a party girl now ! this is shoes and this is leggings. i dont want to think of bad stuffs any more and now i want to talk good so bye.:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET ÄR INGA LEGGINGS FÖR FAN, DE SLUTAR VÄL INTE PRECIS UNDER KNÄNA HELLER?

2011-01-31 @ 19:27:33
Postat av: Cooling

Åå, eran blogg är så bra! Älskar skorna vill själv ha sånna!!! Speciellt de med leopardmönster!! Så snygga!!! Vi hörs! Puss hej!

2011-02-06 @ 23:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0