Religion

Idag tänker ja ta upp ett viktigt ämne. Nämnligen religion .



Jag e vad människor skulle kalla en atheist. Dt e en guds förnekare .
O varför för nekar jag dt, då? Jo, för att jag nte kan tro på ngnting som ja inte vet. O mitt x var jehovas vittnen medans ja nte visste säkert va jag trodde eller nte, så han ställde mig in för ett ulltimatium :
Sofia nu tror du på Jesus eller så är det SLUT mellan oss .
Ja tittade på honom, trodde att han bara skojjade, men så var dt nte. Tårarna börja sakta rinna nerför mina kinder, mascaran kletade ut sig över hala ansiktet, o då började jag skaka våld samt eftersom ja inte ville att hans sista minne av mig skulle va en tjej med mascara på kinderna ... Så ja vände på klacken, sprang därifrån, o tyvärr hade ja stilettklackar på mig för dt va fredag o jag ville va lite sexigare, så jag snubbalde... Vände mej om, men han började bara skratta o sa "Gud e nte med dig för du tror nte på honom . skyll dig själv"
Därför är jag ateist . Men ja funderar på o bli budda . Vi får se .

Håll mej hårt eller släpp mig helt dt e vad jag tycker. Vad tror NI på?? snälla svara
blir ej arg Sticks and stones may break my bones but words 'ill never hurt me. Snälla kommentera...

Translate: Yes today im gonna talk about very a important thing . That im an Atheist! It means you dont like god ... You dont have to hate him but youre not alowed to like him aither..
My ex boy friend sayd he hated me if i didnt turned into jehovas vittnen i told him i dont wanna be that he told me hes breaking up with me if i dont comvert my religion . Sudenly I started to cry my mascara in milion pices all over my face it wes terrible then I ran away slowly and i Fell and he laufght at me be cause He saiud it was my fault .
God was not with me because i dont believed in him .

Thats why i am atheist but maybe i will turn budda we will find out do you belive in god please comment

please comment

Sofia

Kommentarer
Postat av: anonym

så bra skrivet ! du får respekt liksom :P

2011-01-21 @ 08:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0