Regn båge sången

Här e en till av mina rapp låt texter den här heter Regn båge sången. Den e inte klar än har bara på börjat den :

Fuck you bror
varför tror du att alla som gillar
regnbågar
är homo sexuella
har du problem
jag tror inte du förstår
jag tror inte du ser
du har nog problem

Hamlet o Ofelia
dansade varje dag deras aceptans för homo sexualitet va stor
Romeot o Juliet
likaså
Varför kan du inte aceptera dom bror?
Varför kan du inte aceptera dom bror?
Varför kan du inte aceptera dom?



Obs. jag e inte homo sexuell jag e hetero sexuell .
Jag har dock skrivti om detta för ja anser att dt är ett viktigt ämne o ta upp .
Jag e som sagt absolut INTE homo sexuell
men ja har nge problem me folk som e dt, men jag e dt INTE !

translate: Im not homo sexuel

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså gud vad jag längtar tills den dagen då ni erkänner att bloggen är fake, är den inte det vill man ju bara dö <3

2011-02-02 @ 20:44:46
Postat av: Anonym

Alltså gud vad jag längtar tills den dagen då ni erkänner att bloggen är fake, är den inte det vill man ju bara dö <3

2011-02-02 @ 20:45:11
Postat av: Anonym

faaaaan vilken bra text! <33333333

2011-02-03 @ 18:34:00
Postat av: gittan

ni tjejjor kan rappa! <33333 puzz

2011-02-04 @ 17:07:41
Postat av: Kappan

GUU; va ja älskar er tjejjer!! Ni äger på att rappa!!

2011-02-04 @ 17:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0