put on your pretty lies, you're in the city of wonder ..

Sitter o lyssnar på Rihanna - Disturbia. Fatta äcklig den är!fett bra dock, men gud, får typ rysningar !

Såg va Sofia ladda upp förrut. Ville ba säga att jag är helt på hennes sida, R beter sig som en idiot ..

men för att lätta på stämningen så tänkte jag bara säga att idag var jag inne i stan me en annan kompis Annelie. Jätte bra chey, haha:)

Vi fikade på nåt fik typ haha minns nt vilket men hon beställde värsta goda muffinsen  ,sluta me att jag roffade åt mej allt .. ;) Jag tog en kaffe latte och den va sjukt god, måst försöka minnas va cafét hette !

Här är en bild från nyår (som ja tog då ,ja o Sofia firade ej tillsammans för ja va hos morbror å fick låna hans kamer a) !
puss på er ,hörs


Nellie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0