Om mord

Till imorn har vi en svenskaläxa. Vi ska skriva en låt text !
Och som ni vet skriver jag mkt rapp texter, så nu har jag skrivit en ny. Om mord :

Om mord
Dt e inte att du döda mej på utsidan bror
Du dödade mej inte jag trodde jag blev stor
Men du kunde dödat mej
jävla bitch varför tänker du
aldrig på nån annan
än dej
själv?

Ja önskar att ja kunde vara stark o stå emot
Alla slag sipprar ner för mitt ansikte som blod
Alla slag mot min själ de gör ju inge väl
De gör ju inge väl
Jag är fan ingen säl

Jag har känslor, bror
Jag har känslor.
Jag har känslor, bror
Jag har känslor...

O jag minns du sa du måste vara stark Sofia
Du måste säga emot äga alla slå tillbax
Men hur jävla lätt tror du bror
Hur jävla lätt tror du de e?
Håller du inte med?
Dt är inte så jävla lätt


Jag har känslor, bror
Jag har känslor.
Jag har känslor, bror
Jag har känslor...

O om du nu vill krossa mej Gör dt en gång för alla
Behöver inte krossas mer du är som en matberedare
Du krossar mej
Du krossar mej, bror
Vill du ej att jag oxå ska få bli stor?
Du krossar mej

Jag har känslor, bror
Jag har känslor.
Jag har känslor, bror
Jag har känslor...


Kommentarer
Postat av: Tova

Asså du e verkligen bra... Skicka in nånstans!

2011-01-28 @ 15:37:14
Postat av: Åsa

FAN va bra ni ee! ja skulle vilja vara som er, ni är såååååååååå COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLA. håller verkligen med tova, du är skit bra på att skriva rapplåtar!!! älskar er puss hej leverpastej.

2011-01-28 @ 17:36:37
Postat av: Sofia o Nellie.

Tova = Tack älsk!!! <3 love ya.

Åsa = Ohh tack!! =) Ja dt är bara att öva om du vill bli lika bra . Asså ja har ju skrivit låtar i snart tre år , dt är en ganska lång tid faktist. Men om Du börjar idag så kanske Du kan skriva ungefär som Jag år 2014 . <3 Tack!

2011-01-28 @ 17:57:27
Postat av: gittan

asso jag håller med åsa ni är COOOOOOOOOOOOLA!! <33333333333333 så sjuuuuukt jävla fin och djup!!

2011-01-28 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0