om att inte kunna sova ...

asså jag önskar att jag kunde somna, men det kan jag nte..
Så jag skriver i stället... jag brukar skriva när jag är ledsen lr så, lr när ja inte kan sova.
kanske inte har sagt dt tidigare, men jag är en rappare.. Ja rappar varje dag, o skriver mkt rapp texter. Nyss skrev ja en rapp om att nte kunna sova för att man e olyckligt kär.. :/

Den ensammaste flikkan
john blund kastade sömn på dej
o på alla andra, men säg
mej varför jag é vaken
kan inte sova
kommer aldrig mer få en blund
äns en liten stund?
john blund glömde mig
presis som vår kärlek glömdes av Dig

jag önskar jag kunde förklara för dej
hur mkt du betyder för mej
Änn idag, alla minnen dom svider som klor
Vi vet för mkt om varann för att Låta oss gå
Dom säger man e stark till sammans,
O vi säger fuck man e svag ensam,
Så varför e inte vi till sammans mer?
God natt nu ska jag fortsätta
att Inte sova för John Blund glömde mej
John Blund kastade sömn på alla.
Utom mej,
den ensammaste flikkan i världen.

Kommentarer
Postat av: Tova

gud vad bra... :o Du har verkligen talang. Önskar att jag också kunde skriva låt texter!

2011-01-04 @ 18:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0