min dag !

sofia gick o vi hade sååå myyys me maräng sviss o ansikt mask o gossip girl !:)

förlåt bloggen för den DÅLIGA uppdateringen ! Ha bara känt mej lite ensam o deppig ida .. vaknade typ halv ett o åt choklad till kl 3 så ja fick värsta ångest o åt massa morötter så jag e värsta morötts juicen haha nu:(

men sen sket jag i allt o åt lite mer choklad o bjöd hit sofia o vi hade ju trevligt :)



här e en bild jag tog i somras när ja o sofia va på grönan:)
åh asså ja vill ha sommar nunununu nu. att kunna gå i korta schorts från gina me nått snyggt linne o scorett sandaler .. ÅH !!!!!!!111


puss

FÖRRESTEN!
Herregud läsare skärp er ! vi vill ha kritik .hur e bloggen ? KOMMENTREA!



Nellie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0