me myself and i.

Heeeej bloggen !

asså jag har väldigt udda stil .. jag vet de men jag e stolt över de och står för vem jag e .Tror att de e därför jag avskyr falska människor ,för ja kan liksom inte sätta mej in i en sån sitvation. jag e kanske inte heller jätte ren av mej men jag e ialla fall jag o ingen annan ! håll mej hårt eller släpp mej helt.

ja älskar o kombinera kläder . visst jag älskar gina ,men ja vill liksom variera mej. inte bara gina kläder samtidigt på en outfit, utan blanda. så nu kommer en outfit jag gillar !:)



De här är min dröm outfit just nu !:)


Tröja bubbleroom, skor scorett, leggings + armband + jacka gina tricot, ringar guldfynd style by kenza:)

ritade också en söt hund hihi:)

tror nästan jag åker in till stan nu o handlar gina kläder .. kommer aldrig bli gjort ananrs!;)



Nellie.

Kommentarer
Postat av: Zebra.

Va fräck outfit! Hur mkt kostar skorna???

2011-01-06 @ 19:49:34
Postat av: Nellie

SVART TILL ZEBRA.:

799:)

2011-01-16 @ 17:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0