liv som fotograph haha ne

FÖRLÅT BLOGGEN !!!!!!


fyfan vilken skit uppdatering me dt har varit så JÄVLA mkt i plugget sen vi börja på måndagen. asså shit alla kräver masas saker av en i skolan .... värsta höns huset me lärare som vill ha in saker i tid o tjatar:S

i alla fall så har dt inte hänt så mkt sen ja uppdatera sist... plugget...
åt chips som ja aldri ätit förrut igår. smaka lite konstigt haha men liksom goda på nåt sett:)



ialla fall så ville ja snacka lite om ett intresse fakctiskt .

jag vet att jag e kreativ o väldit uppfinnings rik. ja har en ganska ok kamera som jag fotar md ibland o vill visa lite bilder nu för er.
asså de e inte som att ja vill liksom bli fotograph men ja vet att jag e bra på dt och kan utvecklsa mkt o så.


dthär e en bild av en trappa ja tog en gång för ganska länge sedan minns inte vart men asså tkr den är läskig ! ALL KOPIERING ANMÄLS SOM SOFIA SKREV !! jag har redigerat.


bild på fett coola moln jag tog på sommaren o jag vet att skärpan int eär så bra men cool anyways. eller? KRITIK!!!


den här e helt oredigerad. är nog en av dom som jag e mest stolt emd!


tog några dar innan jul. oredigerad.



tog i somras ,taket hade trillat ner på vårat sommar ställe i småland .. läskit...




Dt var typ dt... har ju mer bilder men vet inte om ja vill visa . säg till om ni vill se mer !


puss


translate:
heres some pics say if you want more!;)

Nellie

Kommentarer
Postat av: Hennile

Fan va snyggt va har du för kamera?

2011-01-13 @ 21:04:08
Postat av: Nellie

SVAR TILL HENNILE: tack men ja vet inte va den heter:) dt är farsans så den e inte min.. hhihi :)

2011-01-16 @ 17:17:36
URL: http://cheyornas.blogg.se/
Postat av: Ebba

Är detta ett skämt?

2011-01-28 @ 23:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0