hej alla nya ..:)

gu va kul att vi fått så mkt fler läsare asså vi hade ju fett mkt men asså nu e dt fler:)

tänkte nu ialla fall när vi fått så mkt läsare fråga er om en grej.

va tkr ni om politik?



Helt seriöst så e jag och sofia välditg intressserade av dt o ganska aktiva md dt o ja tänkte snacka lite om dt.

båda sidorna har ju ganska fina saker o komma me men INGEN e bra enaugh. dt e dags för nya banor.
högern ha ju liksom klyftor o vänster har ju liksom värsta ålen som ledare hihi (fattar ni;))

men ialla fall för att va seriös så tkr jag dt e så konstigt att man säger blå o röd o grön o så o ja har aldrig hört nån snacka om dt.
asså jag fattar dt där med grön, miljö o blommor o sånt o djur, men blå ? asså ska dt typ vara himlens färg ? man kan ju tolka olika o ja upfpfattar dt som att dt är himlen när man dör så dom främgar ju döden:s
o röd e ju blodets färg i alla fall människans så asså fy! politiken e så brutal:(

så ja tkr man ska va lite mer... asså... chill typ... gul e ju liksom en glad färg haha ba ett förslag men dt kanske skulle göra så dt inte kändes så himla brutalt...

jaja vad vet jag... tror jag ska gå o dricka te.:)

här e bild jag tog i somras:




puss


Nellie



translate:
right me and sofia we are intrested on politic and i wonder why blue and red ?? so i mean naughty .. :s
anyway haha maybe yellow i should begin my own parti right;)
kiss and poop haha just kiding! so funny in swedish bye please comment

Kommentarer
Postat av: gittan

asså guuuuud ni är sååååååååååååååå coooooooola!! love ya!! <3333333333

2011-01-28 @ 20:59:11
Postat av: Anonym

Måste tyvärr säga att ni inte kan stava och att ni borde stänga ner er lilla blogg för den är faktiskt riktigt kass..

2011-01-28 @ 21:08:28
Postat av: Sofia och Nellie.

Till " ": asså du får tycka va du vill dt är upp till dej men vi tycker om att blogga o kmr göra dt tills vi inte gör dt längre ! håll oss hårt eller släpp oss helt !

2011-01-28 @ 21:16:38
URL: http://cheyornas.blogg.se/
Postat av: gittan

asso niiiiiii är såååååååå starka!! keeeeiiiiiiiip on fajtin!!! som min ex idol (ni är mina nya, thithi)kissie sa ta alldrig skiiiiiit!!!<33333333333333333

2011-01-28 @ 22:06:39
Postat av: gittan

asso niiiiiii är såååååååå starka!! keeeeiiiiiiiip on fajtin!!! som min ex idol (ni är mina nya, thithi)kissie sa ta alldrig skiiiiiit!!!<33333333333333333

2011-01-28 @ 22:08:01
Postat av: Anonym

Kiss and poop? Seriöst, HUR GAMLA ÄR NI EGENTLIGEN? Jävla fjortisar!

2011-01-29 @ 00:08:51
Postat av: Sofia o Nellie

Kiss and poop va faktist 1 chill skämt x) O vi håller vår ålder för oss Själv . Puss



Gittan .älskar dig darling<3

2011-01-29 @ 00:29:47
URL: http://cheyornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0