Haremsbyxor + galen fekke!! ;)

Hej hej!

helgen va fan awesome. ;) Bortsätt från att ja däckade i en trappuppgång o kräktes :( Men dt va fan värt haha. Strula med ngra också, haha en va fett dålig stack typ ner sin tunga jätte långt hahahaha börja skratta nästan kräkas på honom ahhahhaa hoppas inte han läser <3 ^^, Nellie + Sofia + fekke = <3

Iaf. Idag hade jag på mig mina nya fräcka byxor. Från Gina såklart, inte så dyra ;


Aaaassnygga om du frågar mig! O dt gör du. ;) Ja har de rosa o de svarta o de grå. Puss Sofia!

Translate: This week end was totaly awsome. Me and Nellie partyed but I throwed up hahaha :(
 That was cute sad but otherwise it was niiiiice ^^. Today I wore this pants, Theyr'e from Gina Tricot ofcourse not so heavy... Love them!! :)

Kommentarer
Postat av: gittan

faaaaaaaaaaan viiiilha snyyyygingar!! ^^ mååååååste haaaaaaaa! puzz <3333333333

2011-01-29 @ 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0