Garderobs grisar

Hej bloggish

Inatt tänker ja blogga om hur dt e att ha kläder man ej gillar i sin garderob. Jag kallar dom garderobs grisar, för dom e som grisar som äter upp en inifrån o förstör en rent känslo mässit jag blir instabil...

Animationen har ja o Miraya gjort ... Paint typ asavanserat igentlign men inte ida.
'

make avatar



Iaf... Inatt e dt chillmode som gäller här , sitter me min vän Miraya på balkongen me en vatten pipa ... Myyyyys dt e va ja tycker . Mirayaouwwwwwww <3 <3 Asså fett länge sen har saknat den bruden AAAAAAAAAAAAS mkt, vi va typ feettt tajta när vi va jättesmå asså typ 2, 3, o sen så typ vettefan ..... Men nu e dt chill mode

Puss Sofia

translate: Hi tongiht im gonna talk about clothes you dont wanna. Yes i call them ward robe pigs, they are like pigs who is eating on your clothes eating you up alive ...
Tonight it is chill mode, me and Miraya is sitting and smoking water piping on a balkony... Miirayaooow... It was like sooo long ago its like yes... Its chill mode, like chilling and moding haha , kiss

Kommentarer
Postat av: Isabella

VAD COOL ANIMERING!! förstår precis vad du menar me garderobsgrisar.. så jobbigt asså!

2011-01-25 @ 21:32:59
Postat av: gittan

asso herre guuuuuuuud iiiiiinget och då menar jag iiiiiiiiiiiiinget kan vara fult på dig <33333333333

2011-01-28 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0