Five facts about me!

Five facts about me! ;) Dem hänger ihop lite med varann.

1. Ja älskar shopping, vrkligen ÄLSKAR. Shopping är min paschon, o jag ÄLSKAR shopping.
2. Mitt favvomärke är Prada. Asså inte för att jag har råd att köpa det men jag ÄLSKAR Prada. Någon dag ska jag bara ha Prada i min garderob, o därför är jag mkt mån om att få ett bra jobb .
3. Därför pluggar jag till staylist.
4. Ja syr även mina egna kläder här är en bild på en grej jag sydde: En keps.

5. Jag ÄLSKAR mode

Love Sofia.

Kommentarer
Postat av: Anna-Marie

Åh, så fin! Jag var väldigt aktiv med nål och tråd som ung, men huvudbonader vågade jag mig aldrig på. Roligt att se att någon av dagens ungdomar är på hugget. Ska försöka få min nu 2-åriga dotter att bemästra det när hon blir äldre. Hälsningar, Anna-Marie.

2011-01-16 @ 17:23:20
URL: http://Har ingen blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0