Five facts about me och min dag .

livet leker ialla fall för mig !:)
idag va jag i stan och köpte massa kläder, har ingen bra kamera så kan nt visa men de va typ en rosa tröja med knappar , en svart kjol ett par gröna höklackat och lite sånt fränt. ;)
åt världens godaste banan till lunch ! köpt på pressbyrån men fyfan va god den va, har aldrig ätit godare !
sen dess har ja slappat:)

tänkte att ni alla läsare kanske vill lära känna mej o sofia bättre , så ja skriver lite rolig fakta om mejsjälv hihi:)

Five facts about me.


1. Jag har break dance:at i över två år . Är min bästa hobby !

2. jag har aldri upplevt äkta kärlek.. tappat tron på den.

3. Jag har tre marsvin. Alla heter kärlek på olika språk: Ljubav, dashuri och любовь (vi vet inte hur de sista uttallas, grekiska, så vi säger niobobb)

4. jag tycker att kött e jätte äckligt. Skulle du äta din bästa vän ?? inte jag. Det är precis samma som att äta julskinka bara att man inte delar bästis hjärta typ haha nemen usch.

5. jag är otroligt kreativ och skissar på kläder hela dagarna när ja inte gör annat. vill bli desinger definitivt!


Nellie.



PS ! Gu va ni är usla på o kommentera! sätt igång nudå! ;)

Kommentarer
Postat av: Tova

vilken gullig blogg!

2011-01-04 @ 18:08:51
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-05 @ 01:16:51
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: gittan

heiiiii!! <333333 love yaaaa!! thithi allt jag haaar att säga!! man liksom love jou!! <3333333

2011-01-29 @ 18:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0