En sommar minne

Blev fett inspererad av Nellie's sommar inlägg! O haha, dt känns lite som jag bara publiserar massa upsatser & seriösa åsikter inlägg. O här kmr en upsats jag skriver i svenska nu! den heter En sommar minne .



Du o ja vi gick på en sommar äng. Det va en kall sommar dags morgon .
Vinden blåsté i ditt hår , jag berätta dt för dig. Att ditt hår alldrig varit vackrare en när vinden blåste i dt.
Du log o tod din hand i min kysste den o sa att du kunde va min vind .
Jag skrattade lät samt. Bad dej gissa va jag tänkte på .
Du gissade på " blommor kanske ? "
Men ja tänkte på Dej.

translate:
i and you walk in a summer lay, It was an cold Summer day morning .
Wind blown up in your heir, And i tell that to you .
Your heir were never beautifuler than when the Wind blown up in it .
You smiled and tock my hand and kiss it, tell me you can be my Wind .
I laght easy som. Ask you to jizz on what i was thinking on .
You jizzed on " flowers maybe ? "
But i think of You .

Please comment <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

"You jizzed on flowers maybe" <3 hahahahhahaha

2011-01-29 @ 11:56:18
Postat av: H.

Vem fan stavar fel på BLÅSTE? SNÄLLA, ge er.

2011-01-29 @ 12:07:47
Postat av: Sofia

1 Haha jag vet! vem gissar på blommer liksom? x'D hhaha^^

2 Älskar när folk försöker rätta än utan att ha rätt själv. Hur stavar du blås? Hur stavar du té?

Även om té är té man dricker stavas det själv klart lika dant som blåsté . Jag vet dt för jag har ALLTID skrivit blåsté o ingen kommenterar dt.

2011-01-29 @ 12:17:16
URL: http://cheyornas.blogg.se/
Postat av: gittan

asso guuuuud vad fiiiiiin!! längta osso till sommarren :/ <3333333333333

2011-01-29 @ 12:26:25
Postat av: Jahaaa

Bara så du vet så betyder jizz sperma på svenska så det blir lite fel att denna person spermade på blommor!!

Hahahahaaha

2011-02-04 @ 00:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0