VÄNNER !!!!!!! :)

hej alla!


nu är vi tillbaks igen o vi e vänner igen o nu sitter vi här o ba skrattar åt hur dumma vi va !
hihi. sofia bestämde sej för o ringa tbx till mej o typ först sa hon inget på en kvart o jag satt o bönade o bad för att hon skulle förlåta mej o sen tillslut så ba va fan hållr vi på med ?? vi sa ju föralltid. så vi sa till varan att jag älskar dej å sen träffades vi nu då och tog en kaka tsm fast jag roffade åt mej allt hehe . :)


puss på er blek fisar nu blir dt kanarie örarna för min del !!! så efter dt så blir dt upp dateringar !

kmr hem onsdgad


Nellie.


translate:
where finally to gether and its so great! we where on the iphone and she sayd nothing for a quartz and i was like what are we been doing? we sayd forever. and so it should be so we love each other now and love you now i am going to canarie island and getting brown ! bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0