sofia nu får du förlåta mej

hej bloggen...
idag har ja typ vart i plugget.. nt så kul... snart e dt sportlov dt e ju kul iförsej;)
men asså... jag mår nte så bra för ja ni vet ju vad som hänt mellan mej o sofia o hon vägrar prata med mej. vi går iaf nte i samma klass så dt e ju bra men asså... jag orkar nte...


sofia snälla förlåt mej dt finns inget jag kan göra nu snälla söta sofia, gumman. dt va ju du och jag?
Jag skriver nte så mkt dikter men nu gör jag dt för dej. ok?

du kallade mej din
jag kallade dej min
bästa vän.
sen hände något
ingen visste vad
och allting blev krångligt
och hjärtat är min slav.
dt brinner o ångest jagar mej
varje dag.
snälla sofia, förlåt mej
jag vet nte vad jag ska göra utan dej.




hittade på google.

copyright Nellie
.

translate:
soon it is sportholiday thats gonna be funny but i dont feel good because me and sofia you know... and i just want you too forgive and forget but you dont wanna what can i do??? tell me please. and dont comment because it is very feelingful
:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0