sofia förlåt mej...

Detta kmr nog bli långt ..

Alltså jag sa att jag nt skulle berätta men ni förkänar att veta.


jag o sofia har typ bråkat ... hon har rätt att vara ledsen på mej, jag gjorde ngt som man nte ska göra.
ngt som kompisar inte gör.
jag har varit en dålig vän.



sofia hade en pojkvän o jag liksom träffade hnm och vi tyckte om varann direkt o ja... han var otrogen mot sofia med mej.
han är en idiot sofia, jag tkr också dt! dt var han som tvingade mej.

iaf dt var mitt fel. jag skulle aldrig ha börjat snacka med honom. förlåt sofia kan du förlåta mej?

usch det är jätte hemskt jag kan inte fatta dt!

förlåt sofia. förlåt.

tårar vill komma ut ur mina ögon. hur kunde jag? hur kunde han? hur kunde du?


jag har mått as dåligt o har nte kunnat updatera.
har försökt varje da hela tiden men varje gång jag ska uppladda min outfit eller något annat så känner jag bara nej.
dt här är fel.
inte utan sofia.
inte utan sofia.


sofia är du redo ?
redo att gå vidare ?
samla nya andetag o säga förlåt o sen är allt bra igen?
det är så enkelt . gör det bara.
kan du det?
kära kära kära kära sofia??



din nellie...



du kan svara här på bloggen eftersom du har blockat mej från msn o nte svarar i telefonen ..



translate:
me and sofia had a fight and i took her boyfriend... feel soo dum. cant beleve i did that. can you forgive me sofia ? can you ? every thing can be good again. just forgive me. hate that stupid idiot hes a jurk. please forgive me...
i dont wanna do this anymore
i dont wanna be the reason why
every time i walk out the door
i see you die a little more inside.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0