mondag bloody mondag

oj gud förlåt för dålig uppdatering har varit fett upp tagen:(
idag är det iaf måndag o dt e ju kul lr nte haha .
våra första lektioner är canslade så jag har värsta sov morron.


iaf ja har tänkt lite på senaste tiden .
vad är livet ?
varför finns jag ?


har ni nånsin tänkt typ tänk om jag e den ända mäniskan på jorden o ni andra finns typ bara i mitt huvud. fett läskigt va ? eller tänk om typ jag ser färgen grön o ba dt är grön o ni tkr att den e rosa men rosa i ert huvud heter nt rosa utan grön så båda tycker att den är grön fast grön är två olika färger ? komplicerat men haha ni fattar.

tkr dt är en läskig tanke men jag tänker den varje da, hela tiden typ . jag filosoferar mkt på fritiden o vill börja meditera men fattar nte riktigt hur man gör hehe.




föresten så SLUTA med hat kommentarer dt sårar faktiskt . vi tar ingen skit o ni kan nte skada oss om dt är vad ni vill. så stop it!!!!!

Nellie

translate: have you ever fhought hey am i the only person on erth? who am i? who are u? why am i? well i like philosophying and i do it much. stop say dum things you cant hurt us! kiss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem utav er är Nellie och vem är Sofia då - Maya och Agnes?;)

2011-02-14 @ 17:44:07
Postat av: Anonym

Alla vet att det är ni så sluta bara hålla på... hur pallar ni...?

2011-02-15 @ 16:30:14
Postat av: ...

Vet du... Jag undrar också varför du finns

2011-02-15 @ 20:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0