Mobbing

Ett alvarligt ämne att ta upp mobbing. Jag har skrivit en novell i jag form dt är ett skol arbete men here we go !


Lång ben, lång Sofia ...


När jag va liten blev ja mobbad .
mådde psykist dålit varje dag när jag skulle gå till skolan. Alla barnen mobba mig för jag var mkt längre än alla andra. Det fick mig att må dålit. För jag kan ju inte ro för hur lång jag är .
Idag VET jag att folk tkr det är snyggt. För det säger mina vänner till mig jag får höra det hela tiden. Men då var hag psykist instabil jag förstog inte att jag var lika mycket värd trots min längd.
Varje dag går jätte många barn till skolan med en klummp i magen och en klummp i halsen. För att dem blir mobbade! Ingen ska behöva utsettas för mobbing Ingen! Been there doon that Håll mig hårt eller släpp mig helt !

translate: When i was young i was mobbed. Be cause of i was long. Today i know its beutiful but i was wery un secure back then i didn't knew what too do. Much people go too school every day wide a clump in the stummack a clump in the throwt because of mobbing. Been there doon that Hold me hard or Release me Full ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är definitivt maya strinnhed.

2011-02-08 @ 19:25:40
Postat av: Anonym

Maya Strinnhed trolling... Busted!

2011-02-08 @ 22:12:36
Postat av: Anonym

och du är definitivt camille gelfgren. just sayin

2011-02-08 @ 22:18:13
Postat av: Anonym

hannes?

calle?

2011-02-08 @ 23:36:25
Postat av: Anonym

emil.

2011-02-08 @ 23:44:05
Postat av: Anonym

Aa du har rätt, det är verkligen sjukt fult att vara lång... jag menar, fett onormalt att vara lång som tjej, bara jobbigt ju. Inte det minsta snyggt faktiskt

2011-02-11 @ 14:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0