het eller söt ?

dt har varit lite seriöst nu tkr jag, så jag ska skriva om igår så dt nte blir lika seriöst:)

helgen var helt ok o jag köpte ett par blommiga strumpor från gina och så..


igår va dt söndag o jag va å stor handla med mina föräldrar haha dt var jätte länge sen sen sist så jag har typ glömt hur man gör .. iaf så såg jag dt här på en skylt:


tog en bild med min mobil kamera o dt e nte så jätte skarp men man ser. jag är inte betalad att göra dt här.


iaf dt var en chips reklam o dt stod om man typ ville ha starka eller svaga chips, het eller söt.
Jag började tänka. dt finns två typer av kärlek, het eller söt.

va föredrar ni ?


het kärlek är ju alltså paschionerat (sry, stavning?..). dt liksom brinner i hjärtat o man e helt GALEN.

söt kärlek är mer gulligt typ o man älskar varandra ömt o typ .. alltså prinsess kärlek med presenter o sånt.

själv tkr jag mer om het kärlek. dt känns mer som om det är kärlek då, dt andra är ju bara för att få presenter haha.



vad väljer ni?



nu ska jag i alla fall gå o sova ett tag, är sjuk så jag stannar hemma. puss !!!


Nellie.


translate: there is hot love and cute love what is youre chooce? i love hot love. kisses:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0