helt beroende..

nu har jag slutat för idag ingn typ bryr sej lr gör ni ? vet ju nte när ni fan nte kommenterar ..

asså dt är en sak jag vill prata allvar md er om.
jag är faktiskts beroende . av ngt som är ganska seriöst och dt är nte knark så oroa er inte hihi.
utan dt är att jag nte kan sluta äta korv.
och asså jag vet att dt låter fett oseriöst o ni tror mej säkert nte dt gör ni aldrig.
alla vet att jag har varit vegitarian o slutade med dt typ för ett tag sen och sen dess har jag bara smaskat korv så dt alltså.. jag kan nte sluta.. är ju noga med vikten o figuren o så så förut när jag va sugen på ngt onyttigt som typ godis o chips så brukade jag ha en nöd morot med mej så att jag istället äter den! mkt praktiskt om ngn vill testa..
men nu har jag ersatt dt med korv... o dt låter konstigt men alltså jag äter korv varje dag e typ äcklad av mej själv.. men dt är i alla fall nget socker i dt så dt är ju nte så jätte farligt.

men jag vet liksom nte hur jag ska göra för att sluta är dt ngn som har tips ?


här är lite gina bilder iaf av plagg jag ska ha ! :)






Nellie


translate: cant stop eat hot dogs what am i  going to do ?! help me if you can.. here is some nice clothing :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0