NICE eller BAJS?

Hej allihopa !

nu är dt en ny da och gud dt ska bli kul :)
ska till stan me annelie och vi ska titta på kläder dt var typ såå länge sen jag shoppa så nu blir dt skönt att ta igen !

men jag har massor att plugga.. :/
är så himla trött på skolan så jag bryr mej nte längre orkar nte plugga. och jag vet dt är min framtid jag får sjylla mej själv och allt dt där, men då får jag väll göra dt. orkar faktist nte bryr mej.


här kmr en bild från när jag lagade köttfäsch (stavning? nån?) sås SJÄLV:

asså när jag ser dt här vill jag typ vara veggo igen. Dt ser så himla äckligt ut ! :S
men jag har redigerat den lite så lite är ju liksom nte på riktigt, den är nte så orange egentligen !


vad tkr ni om att göra egen sås från start alltså nte döda djuret men alltså typ skära såhär i maskin?
är det NICE eller BAJS?


Nellie.



translate: today i will shop and so and oh it will be soo funny! but i have to plug a lot or can you say that haha? any way i have to studie and so. But i dont care to do it because i dont have any wanting to do it. :/
this is a picture from when i was maked a sauce of meat:

you can see it better up in the  swedish part!
god i want to be veggo again. so grouss!


Kommentarer
Postat av: jävla idiotfanskap

KÖTTFÄRS. För HELVETE.

2011-04-10 @ 09:39:51
Postat av: jävla idiotfanskap

Och "i was maked a sauce of meat"? Verkligen?

2011-04-10 @ 09:40:26
Postat av: amanda ~ annasdotter

hha sötis, köttfärs ;D kika gäärna in i min humorblogg, HEHE :D

2011-04-10 @ 10:41:34
URL: http://annasdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0