jeansen ..

HEJ!!

När jag såg sofias uppdate. så blev jag liksom ÅÅH äntligen jag har liksom nte våga ladda upp nåt för ni typ hatar oss.. men vet ni va??
ni kan dra åt HELVETE för nu skiter jag i va ni tkr! RACE RACE!;)

iaf jag har nog egentlign nte haft så mkt för mej har liksom ba vart typ lite ledesn å deppig.
tänkte ba snacka lite med er om mina nya jeans..





ok så här var dt.

går inne på gina lalala livet e kul eller typ nte jätte men aa. vad HÄNDER?! jag ser universumens snyggaste jeans. fattar ni dt? de va så snygga o jag vill nte säga va de heter för... alltså. Ni bara härmar..
jag köpte mina jeans o gick hem o tar på mej dom å känner mej skit snygg o så. sedan går jag och lägger mig och går upp nästa dag och går till skolan. jag bärettar för mina friend att jag har nya jeans o dom ba 'wow'!.
vad händer nästa dag?
3 till har mina jeans. 3 fucking till!

jag blir så sur!! skaffa er en egen stil för helvete . alltså det är en grej att ni köper samma jeans som jag men att ni försöker matscha det med annorlunda färger e MIN grej så alltså skaffa en STIL och sluta härma mig.
tycker att det är så o moraliskt..

puss på er:)


Nellie.



translate: hello cuppycakes :) i havent been best of the updaters so to say hehe... but here i am!
anyway i buyd (know its båt but i dont know how to spell it hahaha) some jeans they are the BEST. and what happend? everyone is buying them and oh get a stile!
kiss

Kommentarer
Postat av: Läsare.

känner igen mej! Köpte ett par skor som alla tyckte var skitfula förr, bara för att inte simma med strömmen. Självklart kommer alla i likadana skor dagen därpå. Patetiskt.

2011-04-09 @ 10:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0