Fibre havre kly



Ja HATAR fibre havre kly ! AAAAAAAAAAAAAAH
Fick tipsen av min kompis att ha fibre havre kly på allt som bantnings tips. Nu har ja ätit fibre havre kly på ALLT exakt ALLTING i en vecka men ja orkar inte mer nu går jag tillbax till min vanliga mat åh !
Det konstiaste måste nog ändå vart tycker mina vänner när jag skulle köpa mjuk glass i gamla stan, o så tog ja fram min fibre havre kly påse istället fö strössel ... hahaha tänkte mej inte för men det va helt okej :)
Asså nu ser dt fan nästan ut som KNARK men dt är det nte, lovar haha ^_^



Här e en jätte fin tröja förresten från gina



Loooooooooooove it ^^ Fatta till brunbrända ben när solen smekt på dom o sen me gladiatsandaler o mini jeans shorts. Utan bh så klart eller va tkr ni killar? Haha ;) <3

Kommentarer
Postat av: -

Hej "cheyorna". Söt blogg, jag gillar verkligen eran stil, so this year! ska vi följa varandras bloggar, jag ser sååååå fram emot att följa er och eran blogg.



Puss!

Postat av: NellieB

;-)

2011-10-20 @ 21:27:45
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: NellieB

sv. han e 12.

2011-10-22 @ 23:25:04
URL: http://nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0